10/11

God dag!
Idag känns de bara som en väldigt tråkig dag..Jag känner bara blää och har hemlängtan! De är synd att man inte vore mer rik! Hade gärna velat bara åka hem å umgås med alla, Skratta å svammla..Bara få vara Jag..De hade behövt just nu
Men annars har veckan varit bra=) I Onsdags var jag i skolan hela dagen..Anna var barnvakt=) Tack så mycke för barnvakten=)) Skönt och få träffa lite folk :p..Jag är nu i princip klar med alla kurser..har bara två läxor i hälsopedagogiken..Snacka skönt att vara klar! Får se nu om man pengar så man få fortsätta efter jul=)
I Torsdags var jag till Rusksele med jobbet där Rusksele och Nybruket hemtjänst också var med..Vi åt god mat och fick till och med fick tårta till efterrätt..Hur gott som helst! Sen blev de lite lekar på de=) De super trevlig kväll! Tack alla fina=) De hade dom ordna riktigt bra!
Igår var Vanja och Alysia hit och vi var ut en sväng=) De var mycke trevligt!
På kvällen var vi till svärmor och åt.
Ja och då idag Lördag då..ja jag har nyss duscha och krypit in i pyjamasen..De finns ändå inget vettigt att göra!
Se ya!
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!