11/11

Ja då var helgen snart slut..Ja man har ju inte gjort så mycke alls! Igår var vi ute på en promenad och sen inge mer!
Ja idag har vi fira fars dag=) och det har vi gjort genom att städa hela dagen..haha!
Vi har möblera om så nu står databordet inne i sovrummet:p Men de är skönt och ha något att göra..Och de är så skönt att de är så fint hemma=)) Datorn på köksbordet åkte äntligen bort! för nu har jag min egna=)
For och panta burkar sen..de blev över 100 kr, inte illa!
Åt en jätte god middag! och blåbärspaj..*mmmm*..Nu har vi sett på Iron sky usch så dålig film! Dom måste varit höga när dom gjorde den,haha! Nazister som bor på månen..Vem tusan kommer på sånt!
nä nu ska jag fortsätta ha tråkigt
Hej då!
 
 
Mina finaste pojkar ! <3 <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!