14/11

Jag är på mycke bättre humör=)) Tack vare att man har sina vänner och människor som bryr sig om mig på riktigt och stöttar och ser mig för att jag är jag!
En av dom är Klottan som bara genom att ringa får mig mycke gladare :p Och lilla Älskade Marie som ringde igår och jag äntligen fick höra hur det gått med flytten och allt, Skönt att prata med henne<3 Synd bara att hon inte kommer hem under jul=((
De är som skönt att veta att inte bara jag som klättra på väggarna och har tråkigt:p
Alla har sina problem så de är skönt att prata med någon och sedan lyssna på andras..Men därför så ska man inte bli så bitter :P
 
Igår hade vi en riktig mys Tisdag=) Vi låg i sängen och såg revenge och åt gott och Oliver satt mellan oss och knappra på sina rån:p Å så busa vi mellan åt:P Jag bara Älskar sånna dagar=))
Sedan var Anna hit en sväng också=))
 
Nu sover Oliver så jag ska passa på att göra annat än sitta här:P
Hejs
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!