29/11

Hej Hopp!
Jag är på ett strålande bra humör=)) Det känns så himla bra och känner mig väldigt positiv=) Tummen upp för mig,hehe:p jag som brukar vara ganska negativ av mig :p
I veckan har jag fixa med jullkappar=) Så nu är alla inslagna och klara eller jag har Amandas kvar men de ska jag nog fixa i morgon=) De är skönt att vara ute i tid och slippa stressa:p
Pappa var hit igår=) Jag blev så glad när han ringde..Han hade varit på jobb i Ume bara under dagen så han tänkte att han skulle fara förbi här..Så han kom redan vid tre tiden..Skönt att få rå om pappa lite<3 Åt middag och vi busa med Oliver för sedan for han hem mot Lule. Fy vad jobbigt det måste vara å köra så där långa sträckor men vad gör man inte för sina barn och barnbarn=))
Idag har Oliver tagit en rejäl sovmorgon! Sov från typ halv åtta till tio elva, Gu så skönt de var att sova!
Så fick vi besök av Jockes farmor och farfar=)) Alltid lika trevligt!
I morgon är de helg=) Och för ovanlighetens skull så ser jag framemot den=)) Den kommer bli toppen!
God natt på er!
 
 
Måste bara berätta att här för en dag sen så var Oliver och kröp om kring och inne i sovrummet låg en skål med godis, ja vem tror ni hitta den :p Jag såg först inte för jag plockade upp nå i vardagsrummet och när jag går in så ligger han och snaskar i godan ro, haha söt ungen våran<3 Jag skratta lite för mig själv och lät han snaska på den där godisen å gott tyckte han de var :p Jaja men då har han fått prova sin första godis då,hehe :p
Å varför godis skålen var på golvet ja fråga mig inte..haha!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!