4/11

God kväll!
Helgen vart ju super ändå! Baduhuset var öppet ändå så min helg slapp bli tråkig:p
Så vi for alla tre<3 Sedan så blev det trerätters midddag..Fast vi vart typ mätta på förrätten,haha! Så vi hade en riktig familje dag=))
Idag har vi varit i Sidberg hela dagen och ätit massa gott och så låg vi i soffan och såg tv och Oliver låg i min famn och sov, Så mysigt! Nu har vi sett en film som heter Recall tror jag..Den var svin dålig i allafall!
Snart ska jag lägga mig och sova..å hoppas jag kan sova denna natt! Ja de börja med att igår kväll så börja jag se stjärnor, Alltså bokstavligt talat! Så jag satt och vifta med händerna..haha! Jocke tyckte jag var konstig :p
Sedan har jag vakna två - tre gånger av att jag sluta andas och haft lite smått panik och inte riktigt våga somna men gjorde nog det en stund ändå tror jag?! De är allafall riktigt obehagligt! De är verkligen något konstigt med mig!
Kan ju tusan inte vara normal! Hoppas bara inte panikångesten har börja komma tillbaka bara...
Jaja men inget mer om det God natt!
 
 
Mina Älskade Pojkar<3 <3 <3
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!