6/11

Halloj!
Tisdagen är snart slut och det har snöat ikväll så nu är de vitt på baken igen=))
Det har varit en del kutande på dollar dom här två dagarna..haha:P Först igår då när jag och Lilleman tog våran vardagliga promenad så var jag in och köpte en del grejjer..Lite hushålls saker och lite julpynt faktiskt=) Jag längtar så mycke till Jul och hade redan pyntat om jag hade velat..men jag väntar nog med det ett tag till :P
Och idag har jag också varit in för jag såg ett par Julgardiner som var så söta men tänkte nä jag behöver inte..men då kolla nu igår och upptäckte att jag har inte för alla rum så jag kuta in idag och köpte dom=) Jag tänkte att de är bäst för sen kan dom vara slut :P som en gång jag gick och kolla på ett par gardiner hur länge som helst och sen när jag väl bestämt mig att nä fan jag vill ha dom så fanns dom inte kvar och dom har inte kommit in nå fler efter de..Typiskt!
Annars så har jag städa och pota på här hemma=) Tog tag först med alla papper och sortera dom och stoppa i mappar och sedan så tog jag tag i mina halv döende blommor och fixa dom så dom ser gröna ut och inte bruna och döda..haha:P Jag är dålig på detta mer blommor men jag tycker dom är fina=) Men jag glömmer oftast och vattna eller så vattna jag dom för mycke så min blommor dör i slut ändan :P Vi har till och med kvar blommorna på ballkongen..haha! Ja jag måste ta tag och ta bort dom! Plus att vi har utemöblerna också kvar..Vi är inte så snabba:p
Gick också förbi Åhlens för skulle vilja ha en ny liten julgran eftersom min inte funkar..å den är ju några år:P
Men de finns fan ingenstans här i stan..Så dåligt utbud här! Eller de fanns på dollar men den var inge fin..
Vart och vägt lill killen idag och nu hade han gått upp igen,Skönt! Men ändå inte lika mycke som förr förra gången då han låg på över 8 kilo men snäppet under..Får ge han extra mycke mat :P hehe
Nä nu ska jag ta och kila i säng för det är en dag i morgon också=)
Tjingepling!
En bild sen jag och Anna var ut

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!