Drömmare

Här för någon dag sen satt jag och kolla på hus uppe i Lule och även vad det finns för jobb utbud eller en del av det allafall :p Ja de fanns ju inte mycke för mig när de gäller jobb fronten men än på ett tag har jag inte tänkt byta jobb.
Men de fanns måånga fina hus! ÅÅ jag hade så gärna vilja flytta till ett hus!
Jag minns när jag var mindre så var min dröm att flytta till lägenhet..haha! Jag tyckte de vore roligare och bo i lägenhet..Ja jag är ju som jag vart! Men nu idag så vill jag ha hus=)) Det skulle verkligen vara skönt och ha eget alltså slippa ha någon under sig som lever om :p 
Jag minns att när man var i tonåren så hatade man Sunderbyn och man tyckte de var så långt till stan och man sa att man skulle flytta till stan..men de vart ju inte så långt när vi flytta till gammelstad:p
Men idag så skulle jag mer än gärna ha ett hus i Sunderbyn..De är så otroligt fint där och så lugnt och barnvänligt eftersom det är ju mesta bara barn familjer där :p
Hus priserna idag ligger på över 2 miljoner och det nästan aldrig nå hus till salu och är de så går de åt fort!
Min högsta dröm är att skaffa ett hus i Sunderbyn men de tror nog bara kommer vara en dröm men man vet ju aldrig :p
Att skaffa hus nu känns väldigt långt bort just nu och det är inget vi känner som är största saken att göra men man får drömma sig bort=) För drömmar är bra att ha!
Och om vi flyttar till hus någon dag så är ett måste att ha bastu! Tänk en jätte kall vinter dag man kommer hem frusen som tusan och man kan sätta på bastun och sedan sitta i de varma bastun och äta en god apelsin och det doftar apelsin i bastun..åå så mysigt! Man har ju som gjort de några gånger..hehe:p ååå ska tusan basta när jag kommer till pappa!
Ja de är härligt att vara drömmarnas land=)!
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!