Ja du

Ingen har väl undgått om vad SD har gjort..De är ju för jäkligt att människor beter sig så! Dom beter sig som en bunt snor ungar..Men jag kan tycka att de blir för mycke tjat om de..Först hela dagen igår så snack nu på morgonen.
Jag är inte förvånad alls! man slutar ju inte förvåna sig av människor..Men de är bara sparka dom tycker jag! Men de är ju vi som har rösta in dom..
Men jag kan tycka de är lite märkligt ändå..För de blir så mycke av de dom har gjort men medans nu på morgonen på nyhetsmorgon så sitter Soran och säger att i Svergie det blir mer och mer fientligt och mer rasism och då är de helt okej?
De är helt okej och klaga på Svergie och svenskar? Är inte de rasism?!
Var och varannan människa är nog lite smyg rasist för många klagar på olika slag av människor...
Och sen så kan inte en muslim tjej vara tillsammans med en svensk, eller icke muslimsk kille..Å är inte de rasistiskt? Det är bara några exempel
Ja världen är bra konstig tycker jag
 
Och det finns så mycke dubbelmoral så de bara stänker om de!
Jag fattar inte bara inte att vi kan hålla sams och får vara med vem man vill och göra som saker som man vill och vara fri! att de ska inte spela någon roll om man är svart, vit ,gul..De ska inte spela någon roll vad man har för hudfärg! 
Att ha olika religoner skapar bara problem! (Fast de är en helt annan disskution)
Ja jag vet inte jag kankse tänker konstigt?

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!