Min Dator!

JA! Äntligen min älskade dator kommit hem igen efter har varit till Beligen..Tänk min dator får fara utomland och inte jag, Haha!
Efter mycke om och men så är den äntligen lagad! Eller mellan slag knappen är trög så man får trycka hårt men de får jag leva med :p
 
Just nu sitter vi och ser nyhetsmorgon på ettan och Oliver sitter på en filt och leker men massa leksaker och prata lite för sig själv=)
Har hunnit med en del på morgonen..vikt tvätt å städa i Olivers skåp med sina kläder som låg huller om buller..:p
Så har stoppa igång en ny maskin..Och diskat, Jag fattar inte de blir så mycke disk även fast jag diska varje dag..hehe:p Och på det har jag hunnit med att äta frukost=)
Ska ta de lite lugnt nu och se efter tio med Malou, de är ganska bra! Ja de bästa och se jämnfört med andra skit kanaler!:p
Tjingeling!
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!