Sluta med blöja ?

Det är ju så olika när barn slutar med blöja men de är ju föräldrarna som är den som bestämmer mest över de när dom vill att sina barn ska sluta.
Jag har en bekant som har ett barn som snart är fem och nyss slutat med blöja, de kan jag tycka är alldeles för länge.De tycker  Jag tycker personligen att man ska sluta så fort som möjligt dels för att de är ju bra om dom kan sluta med det tidigt och sedan för att de är ju så himla dyrt med blöjor så tidigt desto billigare blir de!
Jag ska börja med Oliver rätt så snart, när vi skaffa en potta så ska han få prova och sitta lite och bekanta sig..De får ta den tid de behöver för han och sluta men de är bra att börja i tid så blir han fortare torr
 
När tycker ni man ska sluta med blöja?
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!