Tankar

Jag minns så väl när jag gick i gymnasiet så träffa jag en tjej från Stockholm som jag festade lite med..Jag minns hur mycke jag klaga på Luleå att jag skulle flytta från Lule så fort jag gick ut skolan..Jag hatade Lule:P
För sen några år senare flyttade jag men inte vart jag hade tänkt mig utan till en ännu mindre stad..Jag tyckte de var spännande och trivdes bra här men sedan hände något på vägen..Allt vart så fruktansvärt jobbigt och fick en lång och jobbig tid..Jag börja klaga på Lycksele..Fast igentligen var jag bara less på människor..
Jag har skrivit mycke hur mycke jag hatar Lycksele och kände mig ensam..Man ska inte klaga men de är så lätt att man gör de när man mår skit, då finns inget positivt..
Idag så mår jag bättre och lärt mig hantera saker..Tänker på hur bra man ändå har de=) Vi är friska har ett tak över huvudet och mat för dagen..Plus världens finaste kille
Jag tror att de spelar ingen roll vart man bor jag tror man blir less ibland vart man än bor..Och idag så uppskattar jag Luleå mer och längtar hem än att hatar de..Jag tror där man växer upp där kommer man nog känna sig som sitt riktiga hem.
Jag har ett sånt fantastisk bra jobb och trivs så bra! Och jag har världens bästa arbetskamrater!=)
Jag har människor som ställer upp<3 Och fått träffa och lära känna underbara människor!
Men min största Önskan är ju att flytta hem till Luleå för de där jag känner att jag hör hemma.
Och kommer att flytta dit nån gång så är de bara men inte just nu..De får vänta ett tag:p
 
När vi ändå är inne på gymnasiet så kan jag ibland inte sluta tänka på den tiden..Jag har sakt de förr att de var den bästa tiden i mitt liv! Ja förutom att bli mamma:p
Livet var så underbart! Man festa och brydde sig inte ett massa skit, Man mådde så fruktansvärt bra!
Man kan ibland tycka att man saknar de livet och sakna alla människor man lärde känna...Vi hade fruktansvärt kul och vi var så många olika typer av människor..De är så synd nästan alla försvann=(
Men jag vet att man kan höra av sig och hitta på saker ändå de bara man hör av sig=)
Men man ska inte titta bakåt för mycke utan tänka framåt! Jag är så glad för dom vänner som stannat kvar och dom nya jag träffat på vägen=)
 
Livet är inte lätt och ska inte vara lätt! 
 
 
Ta vara på det du har och ta vara på dig själv<3
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!