Ungdomens Hus !

I år firar UH tio år ! De är helt sjukt vad tiden går fort! Jag fattar inte vart tiden tagit vägen
Jag minns för tio årsen när man fick höra ett nytt ställe hade öppna som var för dom som gick gymnasie där man kunde hänga på kvällarna och fika billigt fika. Första gången när jag klev in så var de ganska så dött där..haha!
Men personalen kom fram och prata med en direkt, De var Marcus=)) Han var väldigt gullig och trevlig och vi prata en stund=) Jag minns inte riktigt vem jag var med men vi var några stycken.
Vi var inte där så länge innan vi drog..Detta var alltså sommaren när jag gick första året på gymnasiet..
Att de kommer sig att vi börja hänga där vet jag inte riktigt men jag trivdes och man hade inte så mycke för sig på kvällarna man kunde fika och prata med folk=) Så börja man locka folk dit och tillslut så var det ett stort gäng som hängde där dagligen..De vart mitt andra hem!<3
Vi spela mycke biljard och man stod och spela flipper=) Vi dansa på dansa matta och hade tävlingar, Vi baka och gjorde roliga saker=) Sedan börja man "jobba" där vissa kvällar så vi följde ett schema...Pappa sucka åt mig ibland för att jag var aldrig hemma men han tyckte de var bra jag hade något att göra och hade en plats jag trivdes på=)
Jag har lärt känna så många olika människor och så himla underbara! Man fick sig ett gott skratt jämt och då mådde jag som bäst! Man blev accepterad för den man var och man fick känna uppskattning.
Jag kan känna att jag sakna det ibland..Att bara kunna gå in där och bara sätta sig och snacka och spela nå spel.
Och specielt nu ikväll kolla jag på bilder hur de ser ut på UH nu..Dame I miss it! Man blev nostalgisk och önska man var 16 igen! 
Visst jag uppskattar mitt liv nu också med lilla Oliver men jag kan inte låta bli att tänka tillbaka..Livet var så mycke enklare och man var den positiva, glada och halv galen,hehe :p
Man ska ju tänka framåt men man måste kunna tänka lite bakåt och få njuta av dom minnen man fått.
Jag vill bara säga de att Tack alla som var med på den tiden ni har fått mig att må så bra och ni har fått mig att skratta jämt=) Ni kommer Alltid ha en plats i mitt hjärta<3<3
Nu är de nya gäng där jag hoppas dom skapar nya fina minnen där=)
 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!