15/10

Då var de ny vecka igen!
Veckan som gått har gått mycke fort..När jag kom hem förra Söndag så var de en del att packa upp och städa..Sen gjorde jag prov nr 2 i medicin eftersom jag missade lektionen på Onsdagen så fick jag göra de förra veckan på Tisdag så de var ju bra=) De var om ciruklationen och jag kan säga att de gick ju absolut inte bra!
Nu kommer man ihåg vad som var jobbigt med skolan, Proven!
Jag har så svårt att få in de i skallen och specielt det som är svårt. Men jag gjorde så gott jag kunde allafall och hoppas jag bara behöver kompletera..
Onsdags så vart de skola hela dagen lång!=)
Torsdagen så var jag på babysång=) De var massor med mammor där! Oliver han var så nyfiken och ville ta på gitarren som en kvinna hade och spela som satt bredvid oss..Så ville han ta på Kusin och Faster sin som också satt bredvid oss :p Men de var kul och komma ut lite=)
Helgen har vi tagit de lugnt och myst i massor och sett film å ätit gott=)
En himla bra vecka med andra ord
Vi får se vad denna vecka har att erbjuda :p
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!