21/10

Förstå vill jag säga Grattis i efterskott till min Älskade Storebror som fyllde år i Torsdags Puss och Kram till han<3
 
Jag har som inte så mycke ork att plugga så mycke nu för tiden..Jag vet inte varför men känner som att de inte är lika kul längre...
Annars då har veckan varit bra=) Jag har Zumba varje morgon som känns hur härligt som helst! För då har man hela dagen att göra annat..som är då typ städa, diska och tvätta..de där roliga..Eller så inte!
Sedan så var jag till skolan i Onsdags och hade hjärt och lugnräddning..Satan så jobbigt de var! Hade ont i händerna efterråt..De är fan inte lätt och göra de ska jag säga..De är rena rama träningspasset!haha :p
Sofia var barnvakt igen=) Som jag Tacka så mycke en gång för!
Torsdags hade jag tänkt mig på babysången men var tvungen vara hemma för att dom skulle hämta min dator vilket dom inte gjorde..Jag blir så irriterad! Jag kommer aldrig få min dator lagad!!
Sen har pappa varit här och sovit två nätter. Skönt och få rå om pappa lite<3 Och att Oliver också får träffa sin morfar som han tyvärr inte får göra ofta=(...De är bra att pappa jobbar i Umeå för då kan han komma hit mellan åt=)
På Fredag så kom Jocke hem med en bukett med rosa blommor åt mig plus lunch..Underbara man!..Jag älskar när han kommer hem bara så där spontant med blommor..Han är verkligen romantisk Jocke=) Han brukar göra de nu ganska ofta än då..Älskade Jocke<3 Du är verkligen världens finaste!
Sedan gick jag till Sara och där var även Sofia..Så vi satt å surra och fika=)
På Lördagen jobba jag på morgon fram till lunch..Å jag förstår verkligen varför jag vill vara hemma..haha! Men de var kul även om de var mycke att göra så allt blev försenat
När jag slutat så var jag , Jocke och Oliver på "stan" och Jocke shoppa ett par byxor och en shorta..Jag shoppa hårfärg till mig själv :p Och Oliver fick ett par jeans och en boddy=) Var även inte på leksaksaffären och köpte julklapp till Oliver och Elvin..Skönt å få de bort gjort=) Oliver får bara en julklapp av oss i år för känner han är så liten än å sen vet jag att han kommer få hur många julklappar som helst av andra :p
Efter de så for vi på dollar och köpte lite ljus och sådant =) På kvällen kom Jockes familj en stund..Och sen kom Finaste Anna.A och vi åt massa götta och såg på ny Johan Falk filmen..De var verkligen en Mys Lördag!
Idag har vi varit till Sidberg hela dagen=) Hur mysigt som helst!
Så nu sitter man här och är trött som en gnu! Jag har läxa jag måste göra men de kändes inte så lockande..Blää! Får se om jag orkar...
Ha de bra och hoppas ni haft en bra vecka=)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!