Ta vara på det man har !

Vissa stunder i livet man tänker extra mycke och stannar upp en stund för tänka på det man har!
En sån gång är när man ser allt elände som finns i världen..Människor som svälter och de som är i krig..De gör en väldigt illa berörd och då känner man verkligen att man är lyckligt lottad!
Och så en dag som denna när de är års dagen då Jockes pappa gick bort..Det är hela tre år sen han lämna oss..
Tiden går så fort!
Vi alla saknar honom! Och jag vet hur jobbigt Jocke har haft det men han har gjort de så bra! Och han kämpar på och har levt vidare med livet...Jag stöttar han alltid och kommer alltid finnas för han!
Livet är verkligen skört och att livet verkligen är kort! Att man får leva det liv man själv vill och man göra dom sakerna man vill göra!
De är sådana här dagar man tänker på dom man förlorat och det är några på vägen..Och man saknar dom och man önksar dom fick leva ett tag till..Men som livet är ju inte rättvist så är de!
Och man tar vara på dom man har kära!
Att tänka på det man har i stället för att det man inte har
Men de är inte alltid lätt...Å jag kan många gånger vara negativ til livet och de som är kring men jag försöker ändå tänka på det jag har=) för man är ju bara människa och man har ibland sina dåliga dagar!
Men jag är verkligen lyckligt lottad som har en underbar pojkvän och den finaste lilla killen!
Och också att jag har så fina vänner och underbar familj!<3
Jag Älskar dom alla och skulle göra vad som helst för dom!
Jag längtar efter dom jämt och det gör ont i inut i mig att vara så långt ifrån dom!
För man behöver inte ha mycke pengar för att vara rik, Jag är rik på Kärlek!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!