Vänskap

Som sakt så har jag andra vänner i mitt liv=)
Som Magnus, Vicky och Anders=) Dom lärde jag också känna där i gymnasiet nånstans:p
Magnus kände Tove så där igenom så lärde jag känna han men vi börja inte umgås ordentligt efter jag gått ut skolan=) Vicky och Anders träffa jag på UH och dom kände Klottan vi prata men vi börja inte heller umgås som efter jag gått ut skolan :P
Tre fina människor som jag inte heller tänker släppa taget om!
Sen så har på senaste åren lärt känna Ida som är Magnus tjej=) Hon gillar jag i massor! Underbar tjej!
Sen Isabelle som är lugn och väldigt snäll=)
Jag uppskattar er verkligen!
Sedan har min fina Anna som jag lärt känna genom andra vänner<3
Man har en del vänner ändå :p Och alla är fina och underbara!
Sedan har ju en del fallit bort med tiden tyvärr=( Fast en del pratar med ibland men man umgås som aldrig men man vet att dom finns ändå med på ett hörn :p
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!