17/9

Ja helgen är nu över och jag har bara mest lega vid tvn med min pojkar och sett på Son Of Anarchy..Tyckte först serien inte var nå speciel men sen efter några avsnitt så har de blivit spännande! Och för att känna att de är helg så köpt vi vi chips=) Så vi har bara haft de mysigt!
Idag har jag varit inne HELA dagen! Har inte känts nån lust att gå ut alls..Men jag har tränat på annat sätt :p Jag ladda nämligen ner Zumba för att testa :p..Så jag drog ner rullgardin för jag ville inte att någon skulle se mig..haha..Å jag kände mig väldigt fånig! Men svettig vart jag! Men de var inte alls lika kul att dansa hemma själv som de gjorde när jag prova i grupp..Men ska ge de en chans ett tag :p
Sen har jag hållt på med läxa..Å jag som trodde att de var lugnt och de inte var så mycke men när jag titta närmare på en uppgift så är de hur mycke som helst! Men tur jag är klar med dom andra två läxorna i dom andra två ämnerna..Får kämpa på och skriva och skicka in när de är klart!
Jaja jag är trött som en gnu! (Ja hur trötta dom nu är!haha)
Så hade tänkt mig lägga mig ner nu i soffan och fortsätta se min serie :p
 
Eftersom jag inte har lagt upp nå bilder på denna dator så blir de en gammal bild som jag hittar på denna dator :P

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!