3/9

God morgon!
Då var de ny vecka att se fram emot..Eller bara ta sig egenom kankse!
Veckan som varit har ju inte hänt mycke men i Måndags så var vi till Jockes faster för hennes man Roffe fyllde år=) De fanns massa go fika men jag som gick på diet fick bara titta..haha..eller nå hade jag kunna tagit men känner att  om jag ska köra på de här så vill jag köra All in för om man väl fuskar så blir de att man gör de en gång till och ja så är man där igen! Men jag var grymt sugen! Men höll mig till vatten :p
I Onsdags då var de skolan som gällde jag trodde de bara var en lektion men då fick man två kurser till som sakt så de blev en hel dag! Men de var bara kul=) Vara ute bland folk! Jag gör ju ingenting annars om dagarna annars, eller jag tar mina promenader varje dag men inget mer liksom..
Den ända kursen som jag tycker kommer bli jobbigt och svår är Medicin, De var inte riktigt vad jag hade tänkt mig att den skulle vara utan svårare för just nu håller vi på om microorganismer och de fattar jag inte mycke av och intresset är noll! Jaja kommer säker bli roligar om man får komma in i de..
I Fredags blev de Tacos hos svärmor 
Och igår så satt jag med läxa hela dagen! Och jag har inte ens gjort hälften som ska göras! Men de är så svårt utan böcker men en del går ju bra=)
Idag lär jag ta tag i de jobbiga Medicin
Ja annars finns de inte mycke jag kommer göra i veckan
Tjnigeling!
 



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!