Jag har tappat bort mig själv på vägen

Jag vet knappt vem jag riktig är längre...
Jo jag vet att jag är mamma och jag triv med de så ofantligt mycke och skulle aldrig byta bort de mot alla pengar i världen!
Men jag är inte bara mamma utan Maria också och någonstans har jag försvunnit
Jag brukar vara den positiva halv crasy tjejen som alltid var glad och brydde mig inte mycke om de negativa utan bara slog bort de i mina tankar för jag inte tyckte de skulle ta min energi..Jag levde livet som jag ville och kände för de..
Men nu..nu är allt bara så svart jag har blivit en sur och bitter människa som ofta gör om allt till något negativt..Jag tar åt mig åt minsta lilla och suger åt allt negativt...
Jag vill inte vara sån..Jag vill vara den gamla glada Maria!
Men hur jag än försöker så går de inte
Och jag vet inte heller hur jag ska göra för att vända allt
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!