1 April

Idag är de lurar dagen men jag har inte blivit lurad eller hört nå sånt alls, kanske är de bra? Ja jag vet inte:p
Påsken är nu över och jag har jobbat idag även om jag kanske borde legat hemma en extra dag men vem tusan har råd med de!?
Påsken kunde fått vara lite bättre inte för de att jag har jobbat de gör Inge de är bara kul utan fått sluppit må så jäkla skit och fått magsjuka, ja om de nu var de. Hoppas verkligen ingen blir smittad nu i sånna fall! Peppar peppar!
Hade jag sluppit den hade de annars bara varit fint:)
Har avslutat kvällen med ost och kex och massa avsnitt av Revenge, inte dumt de:)
Nu tänkte jag krypa ner i sängen och sova God natt!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!