15/4

Hej :)
De blir väldigt glest mellan gångerna nu
Men har som tappa lusten till bloggandet men man glider in här nån gång och skriver ändå:)
Veckan som gått så har de inte hänt så mycke utan att jobba och träna så de är ganska fullt upp med både jobb och barn så man hinner inte alltid skriva heller
Torsdags var jag då Ledig så då vart en promenad till Mikaela och snusa på bebis:) åå man blir så sugen! Och man tycker Oliver är så stor, hehe! Å så kan man knappt tänka att han nyss varit så liten
Men än blir de inga syskon till Oliver jag vill gärna vänta några år mellan. Sedan vet man aldrig vad som händer på vägen. Jag vill hinna göra några saker innan vi skaffar fler barn. Men vi ser ju med tiden vad som händer. Så de räcker och snusa på andras bebisar än så länge, hehe:p
De var den ända lediga dagen på veckan sen har jag jobba hela helgen. Men igår fick jag frukost på sängen och sedan kom mina två pojkar till jobbet när jag hade lunch=) Och när jag kom hem så blev de middag och Jocke hade också gjort en efterrätt sånt himla bra slut på veckan, Jag har världens finaste man<3
Men som tur är så är de kort vecka denna vecka och på Onsdag far jag Äntligen hem till Lule! Längtar!
Jag Saknar verkligen alla där hemma och de behövs verkligen att komma hem!
Som sakt är de Måndag idag och man är ledig så får se vad som händer idag.
Borde egentligen städa här hemma för de ser ut som de gör men känner att jag varken har lust till göra de!
Ha en bra dag:)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!