22/4

Nu är vi hemma efter har varit borta sen i Onsdags=)
 
Vi for i Onsdags till Lule. Jag kunde flexa lite så de vara bara he sig i bilen och hämta Oliver och sedan dra mot Lule!
De gick bra och köra och Oliver sov stort sätt hela vägen. När vi kom fram så var vi till Morbror Micke och Jenny och surra en stund för sedan åka till mamma och äta middag. Kvällen spendera vi i byn med Maria och Moster Amanda, Att se när Oliver träffar Amanda gör en så lycklig i hjärtat för de verkligen lyser av lycka när han är med henne<3 Så dom busa och Oliver drog sin hund som han fick i present av Majja och Sören lite nu i efterskott.
Vi var ganska så trötta efter dagen så de vart en tidig kväll.
Torsdagen så var jag till Johanna och hennes pojkar. Hon har flyttat från byn in till stan så de var kul och se hur hon hade de och de var väldig fin lägenhet!
Vi tog en lång promenad och sedan fick pojkarna fika hemma hos Johanna. De var mycke trevligt!
Sedan gick jag och Oliver och mötte upp mamma på stan för att handla lite kläder till Oliver. Mamma köpte galonbyxor och regn jacka och en passande söt mössa till och jag köpte ett par byxor och fingervantar för presentkortet han fick i julklapp. Så köpte jag öven vindbyxor.
Tack finaste Mormor för kläderna<3
Sedan gick jag själv på stan en stund och titta lite på kläder. Fick pengar av mamma som en påskpresent, Bästa mamma! Tack <3 hitta inge så gick till mamma och där fick Oliver äta middag och jag for på Max med Isabell, Ida och Rikard. Så gott! som jag har längta efter maxmat! Satt där och surra en stund innan jag begav mig hem till mamma. Åkte sedan till byn och sov.
Fredagen var jag först och åt lunch med pappa på Ormberget, Tack för lunchen fina pappa<3 och spendera en stund med han och sen for jag och bada med Ida och Helena,Så Mysigt! vi basta Och badabubbelpool och Oliver lekte i barnbasängen och så vart de fika på de. Så kul!
Sedan vart de middag i byn där Johanna och Jimmy också kom och käka. De blev hemma gjord suchi som Amanda gjort, Duktig hon är! De var super gott! Spendera kvällen där och åt kex och ost och såg på lets dance och myste på. Men trött var man efter badet, hehe!
Lördagen så var jag på Leoslekland med Vicky, Anders, deras lilla Kajsa och Klotski.
Oj så stort de var jämnfört med Lyckseles, hehe! Man blev som ett barn på julafton,haha! Oliver tyckte de var skit kul och åka rutchkana med mig. De blev att äta lunch där för sedan gå på stan en stund då även Magnus kom och gick med oss. Denna gång shoppa jag och fick med mig hem ett par leggins och en tröjja.
Sedan vart de middag hos mamma där Micke och Jenny också käkade.
Senare på kvällen så satt mamma barnvakt och jag gick till Klotski och sedan for vi och Isabell på Olerys där vi träffa Magnus och Ida. Träffa också syrran och Jimmy och även Jenny. Drack en öl och hade trevligt och såg på när dom körde bil mot varandra i spelsalen. De var en perfekt slut på den helgen.
Igår så blev de att köra hem igen men innan så vart de ett stopp i Rosvik hos min fina vän Anna där vi surra och fika.
När vi kom hem så stod middag på bordet de var så skönt och få pussa på sin Älskade fästman<3 Vi spendera kvällen framför en film och godis=) Ett perfekt avslut med annat ord!
Jag har haft så kul i Lule! ville inte att de skulle ta slut och de går så fort. Tack alla fina underbara människor där hemma i Lule för denna gång! <3 <3 Vi ses snart igen!
 
 

Kommentarer
Ida

Tack själv det var jättetrevligt! kul att bada det måste vi göra om :) Fina bilder på Oliver han är så söt å glad :) Kram kram

2013-04-25 @ 00:07:21
URL: http://idaml.blogg.se
Tove

Ja men verkligen:)

Ja nu är hon stor mitt lilla hjärta. och nu taggar vi inför flytten. lääängtar.

älskar dig <3 puss o kram

2013-04-25 @ 09:02:20
URL: http://www.tjoffsans.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!