Oliver dagen

Igår var de Olivers namnsdag:) En STOR puss på min lilla guldklimp<3
Jag Älskar verkligen denna lilla underverk så jag nästan spricker!
Oliver utvecklas och växer:) Nu har han lärt sig gå ja de är lite vingligt men de tar sig:) Han är så himla söt när han går med lill rumpen man vill bara äta upp han:)!
Sedan säger han pappa hela tiden och säger man att han ska säga mamma så ropa han pappa, söt ungen!
Hans ny ord som han går och säger är "titta"
Hans favorit sak är bilen som han springer med och även sitter och dra sig fram:)
Han är verkligen världens gladaste skit:p han är glad nästan jämt och har så roliga miner för sig han ska vara över allt! Och han kan gå till alla:)
Jag är verkligen stolt att vara mamma till denna lilla kille<3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!