24/2

Hej:)
Nu var är de glest mellan gångerna men man orkar inte eller har så mycke att skriva om eller ja nå har man tankar och åsikter alltid men inget jag bara Idas skriva ner.
Annars i veckan har man jobba men var ledig Onsdag och Torsdag då man spendera med sin Älskade son. Vi gjorde hushållsarbete och tagit promenader eller jag har tagit de :p och Lilleman har kuta runt med sin gåvagn de är hans nya favorit just nu:p
Och Oliver blir bara bättre och bättre efter varit då himla sjuk och de är ju skönt! Men han är liiiite hostig kvar.
Torsdags fyllde Svärmor år så då åt vi middag och fira hon.
Helgen har jag jobba:) Första hela helg jag jobbar, jag har jobba nån helg innan jag börja jobba men bara en förmiddag eller kväll. Men de är skönt och jobba:) inga problem eftersom man är småbarnsförälder så är man uppe kl sex varje morgon så.
Idag börjar jag tre och jobbar till halv tio eller om de var tio minns inte men skit de samma:p Så jag har dagen med familjen och de är härligt! Vi har hunnit städa på morgonen, Söndagar är städ i detta hushåll ;p hehe
Å nu har Oliver ätit gröt och precis somna:) Så jag ska väl bara ta de lugnt nu ja.
Måste bara berätta också att jag och Oliver har hållt på lite grann och träna säga ord och höll på med "Apelsin" när han satt och åt de här för nån dag sen. Jag satt och upprepa de jätte många gånger och han titta och försökte härma med munnen men fick fram bara "sin" till slut, Söt ungen! Men duktig var han:)
Han har också fått två tänder till upp till i munnen så nu har Lill skrutt hela sex stycken tänder:)
Nä nu ska jag sluta ha en trevlig dag!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!