16/1

God Kväll!
I morse vakna Oliver för sex och jag var ganska så trött :p Försökte få han och somna om efter gett han flaska men he gick ju inte :p Han var pigg och skulle vara på upptäcks färd :p Så han gröp om kring och försvinner in i köket och jag är då i vardagsrummet och de är alldeles knäpp tyst så jag går in och kikar och då sitter han på golvet vid ett öppet skafferi och är alldeles svart runt munnen och sitter och smackar och njuter av fulla muggar. Han har alltså lyckas hitta salta godisar. Jag typ inge godis men tydligen fanns de kvar två. Och gissa om han var nöjd! haha, Söt unge!
Strax efter nio somnar han om efter all upptäck och jag går och lägger mig jag med. De var länge sen jag la mig för vila mitt på dagen. Jag brukar ofta då diska å tvätta och sånt då men de hann jag med på morgonen så jag tog mig en förmiddags vila och Skönt var de! Vaknar sedan av Oliver som vakna och då var klockan tolv så vart de lunch=)
Sedan har jag packa väskan till mig och Oliver. Snacka om beslut ångest jag hade vad jag skulle packa ner har alltid de problemet, haha! Jag har ju kläder men kan ju inte packa hur mycke som helst :P
Idag har de varit lite skönare ute så de var jätte härligt att gå sin dagliga runda=)
Nu ikväll har jag legat läst Viföräldrar tidningen och prata med mamma och pappa i telen=)
Nu sitter jag här med kisse i min famn och är på vägi i säng
De blir en tidig morgon i imorgon för i morgon åker jag och Oliver till Luleå och vi åker tåg så vi åker redan kl 6.
Ska bli mysigt och åka tåg=) Hoppas bara vi slipper massa förseningar!
God natt på er !
 
 Nöjd Kille
Kille som vill äta själv
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!