31/1

Idag har de varit en sån där känslo dag..Jag har känt mig lite nere bara känt mig ensam och bort glömd.
De är inge roligt med sådana dagar men man måste ha dom också
Jag har känt mig lite nere dels för att inga av min familijemedlemar kommer när Oliver fyller och sen så att man inte riktigt har har någon att umgås med..Visst jag har ju de men de stort sett alltid jag som hör av mig till folk de är nästan aldrig någon som skickar sms eller hör av sig till mig och då blir man lite ledsen. Och jag gillar att umgås med människor och är i ett stort behov av de så när de går perioder när man inte gör så mycke blir man lite nere..
Men hej de går nog över denna negativa tankar snart men annars så är allt bra och mår bara prima ! De är bara de att tankar flyger iväg ibland.
I veckan annars då?!
Jo i Måndags kväll så åkte jag till badhuset för att simma, Mycke skönt var de! och bra träning också :p
På Tisdag så tog en premiär åk medbrädan i Boxliden å gud så härligt de var ! Jag har verkligen sakna åkningen.
De har varit en stor del i mitt liv och åkt i många backar i Sverige. Vi har haft de så himla roligt tillsammans och man åkte överallt där man inte fick åka,hehe :p Jag gilla utmaningar. Sakna dom tiderna!
Jag ska tusan ta upp åkningen igen! Åka mer helt enkelt=) Oliver och Jocke var också med<3 
Oliver titta hela tiden på folket i backen och var helt facinerad, Lill plutten! Tids nog ska jag lära han att åka:p
Oliver fick även åka bob första gången, jag satt med han och styrde och Jocke drog men de tyckte han inte så mycke om utan var lite skrajj :P
En härlig kväll var de i allafall=) Och bra träning blir de om inte minst i benen :p
Igår var Jag och Oliver förbi Olivers farmor och fika och surra en stund=)
Idag har jag varit till min kära kollega Maria som snart ska få sitt fjärde barn så hon är så rund =)
Så de har ju varit en bra vecka ändå=) Sista veckan Oliver är hemma så den kunde igentligen inte bli nå bättre:p
Fast än är inte veckan slut för i morgon börjar helgen :p Och då ska vi njuta av den
Ha en bra kväll Hejs !
 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!