7/1

Hejsan !
Nu har man hunnit vara hemma en vecka och jag har redan smått hemlängtan. Man har haft och göra nästan hela tiden i Lule så nu när man är hemma och gör inte så mycke om dagarna så blir man utråkad. Jag är en sådan person som måste ha människor omkring mig och saker att göra annars så blir jag deprimerad. Men nu har jag börja försöka tänka om och tänka positivt=) Jag har varit nere och bitter i flera år men nu är de dax med en förändring på de!
I allafall så börja året med att Jocke varit magsjuk och fått skita i flera dagar, han till och med smitta Åsa. Så han har legat hemma hela veckan och jag har haft huvudvärk i flera dagar så de har blivit bara att tvätta bort en massa tvätt och städa bort julen. Jag har då tagit mig ut allafall och i Lördags så fick jag med mig Jocke som behövde andas lite frisk luft. Vi har inte velat träffa nån för att smitta någon
Helgen vart då bara en massa mys! Vi såg sista filmen av Johan Falk, Kodnamn Lisa Och gissa vad bra den var! Den var så spännande så jag och Jocke kunde knappt sitta still :P
Idag har jag varit och gått till stan och gick in till jobbet för att skriva löneraport, har som glömt och skriva för de jag jobba i December men de är bara en dag så :p Var sedan och köpte mig en kalenderbok för de ny året=) Dom är bra att ha de är bara ett måste för mig :p
Nu ikväll har Sara, Elvin och Åsa varit hit=) Och Kusinerna har fått busa med varandra=)
Och just nu sitter jag i sängen och fundera på att snart krypa i säng=)
Hoppas ni haft en bra start på året
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!