Hemma igen

Nu är man hemma i Lycksele igen!
Resan hem igår var lång! De började med att de inte gick nått tåg utan fick åka buss och den åkte först till Boden för sen tillbaka mot Lule och mot Ume..De vart en riktig omväg!
Och jag fråga om dom kunde släppa av mig i Skellefte så kunde jag ta buss därifrån och då skulle de bara ta fyra timmar och ta sig hem och vara hemma vid tre men nää dom kunde inte de, dom kunde avvara två minuter för att släppa av mig utan tvinga mig som med ett litet barn åka hela vägen till Ume! De var fruktansvärt dåligt!
Och de slutar inte där utan ungfär 3 mil utanför Ume så får bussen soppatorsk så vi blev ståenade mitt på vägen och kön bildades..Haha! Vilket skämt! Vi fick vänta en timme på en ersättningsbuss så jag missa tåget till Lycksele och hade varit tvungen att vänta yttligare en och en halv timme men som tur var så körde Älsklingen och hämta mig, de tur man har en underbar pojkvän <3 
Så vi kom inte hem för en vid sex - halv sju..Så våran resa vart åtta timmar i stället för 4..Och inte hade man med sig så mycke mat för man trodde man skulle vara framme i tid så hungrig var man och de gjorde en inte på bättre humör :p
Men Oliver var en stjärna! Han var så snäll och sov i omgångar och gnällde knappt men nå vart han lite less men de gick så bra! Alla på bussen tyckte han var så snäll och flera erbjöd han nått att äta
Min lilla prins!
Usch så less och trött man var när man kom hem!
Så jag har nu krävt pengarna tillbaka!
Fy fan vilket skämt Sj är !!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!