Luleå

Annars I Lule har man hunnit med och göra massa saker=)
Dagen före Julafton så var hela gänget och fika,Mysigt! Sedan var vi uppe till Morfar och han fick träffa Oliver och fick en julklapp som var ett foto på Oliver. Gissa om han blev glad! Fina lilla Morfar <3 De bara lyser i ögonen av lycka när han ser Oliver<3 han sa att nu kunde han se på Oliver varje kväll<3
På Juldagen så var jag, Jocke å pappa på storheden och titta.Amanda fick var barnvakt=) Sedan var vi och åt middag hos Maja och Sören <3
Annandagen gick jag, Jocke och mamma på stan och titta in mellandags rean=) Oliver fick vara med pappa/Morfar.  Vi tänkte att de skulle vara så himla mycke folk och de skulle bli så jobbigt och gå omkring med vagnen.
De var dålig rea tyckte jag, Inte var de mycke. Men jag köpte underkläder och en tröjja och lite kläder till Oliver=)
Sedan har jag varit och hälsa på min en Faster en kväll och en annan kväll kom farbror till pappa och hälsa på=)
Har också varit till Rosvik och hälsa på Anna med famlij<3 
Hunnit fika igen med halva gänget :p Och en Dag så var jag och åt Lunch med Johanna, bara hon och jag, de var trevligt=)
Sett film med Magnus och Ida och brosan å Jenny en kväll=)
Och sen har Jag, Jocke och pappa varit på bio och sett Hobbit i 3D=) Den var bra! den måstes ses! Jag trodde den skulle vara dålig och hade dåliga förväntningar på den men icke:p Micke och Jenny var barnvakt=)
Har också varit förbi Jeanette och fått träffa deras lilla kille som är fem veckor=))
Men framför allt har jag fått träffa min andra hälft Tove<3 De har varit så roligt och se henne=) Hon med sin lilla familj var föbi både hos min mamma och pappa å så var hon med och fika på Juldagen så lite grann har man fått rå om henne
Ja de är ungifär de jag pyssla med :p
De har varit underbart och få rå om alla och träffa alla! 
Oliver har verkligen fått så mycke upppassning och dom har fått rå om Oliver också eftersom dom inte får träffa han så ofta=( Å att man fått lite stund för sig själv är ganska behövligt ibland
Tack Alla fina för en underbar vecka! Älskar er av hela mitt Hjärta <3
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!