26/6

Ligger hemma just nu och är sjuk=(  har inte varit så pigg men de börja kännas bättre nu=)
Vistelsen hemma har varit skönt. Vi har inte farit och flänkt över allt som vi brukar göra utan mer varit med famlijen vilket har varit skönt=)
 
På Torsdagen när vi vakna upp hos pappa så for vi till Vicky och Anders och Lilla Kajsa till Brändön till deras stuga där grilla dom korv så vi åt lunch där och surra, Mycke trevligt=) Sedan åkte vi till mamma ett tag för sen fara till pappa å sova där igen. Vi dack lite vin och öl och åt massa smått och gott, en riktig mys kväll=)
Fredag var de midsommarafton så då åkte vi på tivoli och var med fina Anna och hennes son=) Även hennes syster med famlij kom också. Oliver fick första gången åka karusell och det tyckte han var väldigt spännande han är en orädd liten kille:p Vi åkte lilla masken som var en bergodalbana och sen lilla parisehjulet.
Han kommer nog bli som sin mamma som älskar att åka,hehe:P Vi kommer nog ha roligt när han blir äldre.
Jag åkte också en som var mer för vuxna :p ingen ville åka med mig, Konstigt:p haha! Jag måste ju åka allt som ser läskigt ut och de pirrade gott i magen ska jag säga :p
Sedan åkte vi och fika på storheden, Så de var en trevlig dag. Efter de så var vi resten av kvällen hos mamma då vi åt god mat och även tårta, Satt en stund på altan och drack lite vin=) Alltså jag dricker egentligen inte vin men lite grann kan jag dricka. I allafall så avsluta vi kvällen med se film.
Lördagen var de skit väder men då fick jag äntligen krama om min finaste vän Tove<3 
Sist jag såg henne var i julas då hon var upp så de var kul att hon hade kommit upp=) å lilla Elina hade blivit så stor! Vi surra ett tag och sedan skulle dom i väg å vi for förbi pappa en sväng men vi sov hos mamma och vi låg å såg tv resten av kvällen sen.
Söndag var de dax att bege sig hemmåt igen men först så träffa vi Tove en sväng till. Dom kom till mamma där vi fika och surra innan de var dax att säga hejdå. De var synd att tiden inte räckte till men så kan de vara ibland men vi ses ju snart igen=) 
Sen kramas man lite med mamma också så klart :p For också till pappa för att säga hejdå och Oliver fick leka en stund. Han fick även se och klappa en häst för första gången och de tyckte han var facinerad. En av grannars flickor hade nämligen med sig sin häst. Så de var ett bra avslut innan vi åkte hemåt igen.
De var vi har pyssla med=) Tack alla inblandade <3 Puss på er !
Hoppas ni alla haft en bra midsommar
 

Kommentarer
Tove

Tråkigt att du blev sjuk:(
Ja resan gick jätte bra och Elina var så duktig:)!
Men jag tar alltid bilder när du inte ser;);)!

Tror inte pappa tog på oss utan på barnen;) tror inte han vet hur man gör för att skicka över:( ska lära han någongång;)!

Älskar dig

2013-06-27 @ 12:55:21
URL: http://www.tjoffsans.blogg.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!