28/6

Här nu är jag här igen och här ligger jag i soffan en Lördag morgon och är ändå pigg för ovanlighetens skull.
Oliver har hållt mig vaken i tre nätter på grund av att han haft feber den lille stackaren:( alla fyra kindtänder längst in är på väg upp så jag tror de är de som gör de. Men i natt har sovit hyfsat bra:)
Jag jobbar hela helgen men har fått vara ledig Onsdag och Torsdag.
Så i Onsdag så myste jag och Oliver här hemma och bara hade en slappar dag inne. Torsdag var ju nationaldagen så då var Jocke också ledig:) Så då städa vi lite här hemma å sen var ute och sväng till svärmor. Jocke gjorde en super god middag och efterrätt blev de jordgubbar och grädde men de ät vi inte för en vi kom hem för innan så for vi till Jockes faster Eva och surra så de var en trevlig dag:) Ja förutom att bilen dog på väg till Eva. Men en vänlig själ stanna och hjälpte oss. Vilka fina människor de finns Tack snälla ni!
Vi fick allafall i gång den igen. De var luftmassemätarn som var trasig som vi tog bort.
Så så är de:p
Ni får ha en trevlig Lördag allihopa


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!