11/3

God kväll!
Nu är de ny vecka igen:)
Veckan som gått var bara:) när jag var ledig i Torsdags så gick jag på promenad över en timme och härligt väder var de. Så vart de lunch med Jockes Tremännig, mys!
Helgen har jag jobba:) men man har varit ganska trött för Oliver fortsätter vara vaken om nätterna.
I Lördags jobba jag delat så då hann jag med och fara till Layal som fyllde år och fick fika där;)
Igår jobba jag hela dagen och på lunchen blev de våfflor hos svärmor, Gott!! Den dagen kändes så lång och jag var sååå trött! Men tur man har sina knäppa arbetskamrater så man kan tokes lite :p mycke bra helg!

Missa lite av melodifestivalen i Lördags jag som älska de, hehe:p men hann se ändå ett tag. Vart snopen över att han Robin vann, ja de var väl så han hette?!
Tyckte helt fel låt vann. Den var ju inte dålig men tyckte inte den skulle vinna. Tror inte vi kommer långt med den. Men men vet aldrig :p

Idag har jag varit ledig:)) Så vi har legat och myst hela förmiddagen och sen varit ute på promenad och busa. En riktig Oliver och mamma dag<3
Nu ska jag krypa ner i sängen och sova, fast jag ligger ju redan, haha!
Oliver sover i sin säng nu han har fått sova med oss i några dagar eftersom han varit mycke vaken om nätterna och varit ledsen. Så hoppas han sover nu hela natten:)
Sov gott ! Natti natti!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!