18/3

Nu har en hel vecka gått.
Jag skriver mindre och mindre här men de för att man inte orkar och för att man inte har så mycke och skriva.
Jag har varit lång ledig i veckan som varit. Från Torsdag till Söndag, Skönt! Men svårt och komma på vad man ska hitta på.
Har umgåtts lite med Jockes Tremännig varit ute och gått å så jobba två dagar. Å i helgen så har vi varit och gått på isen våran lilla familj<3 och sen for vi och hälsa på Jockes faster och sedan en visit till Jockes bror Marcus:)
Igår var vi till Sidberg och Oliver busa med kusin sin som också var dit. Åt lunch och prov körde lite skoter , tror ni att man blev nå skoter sugen! Skulle vilja fara upp till Arjeplog till stugan och köra!
Sedan till middag så var vi till Åsa och käka:)
En bra helg ändå:)
Nu är de ny vecka och jag jobbar hela denna vecka fram till Fredag men jag börjar med två kvällar:)
Just nu ligger Oliver och sover så får se om han vaknar snart så vi kan ta oss ut:)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!