6/3

God kväll!
Här ligger jag i sängen och är trött. Vi har haft mötes dag hela dagen:) men jag borde inte vara trött för somna åtta igår kväll. Man blir trött när man är småbarnsförälder som har en kille som vaknar mellan fem och sex varje morgon plus att man jobbar. Så jag behövde dom där timmars sömn! Å gott sov jag!
Annars så har vi varit till Anna en kväll och ikväll kom hon hit:) och så igår var Krillaz hit:)
En bra vecka:)
I morgon är jag ledig! Hoppas Oliver tar sovmorgon för de har han gjort två dagar denna vecka, men bara för de så kommer han säkert vakna fem eller nå:p
Ja men jag ser ju:p
Ha de gött !


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!