20/5

Hej hej:)
Nu är de Måndag och ny vecka.
veckan som gått har varit kanon! I Onsdags så var jag ledig och de var fruktansvärt varm ute så vi var ute hela dagen våran lilla familj:) Så himla härligt! I Fredags så var vi också ute och gick och njöt av solen:) Skulle egentligen jobba lång kväll men världs bästa Carola hade fixa bort den för att vi hade bal med jobbet i ekorrträsk. Var en fantastisk rolig kväll med mycke skratt många lekar och god mat, Tack alla fina ni! Ni är helt underbara<3
Vilka änglar jag jobbar med
Så det vart en sen natt och fick inte så många timmars sömn för jag skulle upp och jobba dagen efter men de var de värt ! Så jag har jobba resten av helgen fast de hade varit skönare å vara ledig och njuta mer av solen men men:)
Idag har jag varit ledig men de har inte varit lika varmt idag men när solen varit framme så har de varit varmt. Jag passa då på och sova idag när Oliver sov sin vila på förmiddag å skönt va de!
Jag brukar inte sova när han sover för då passar jag på att göra annat men inte idag. Hade inte Oliver vakna så hade jag nog kunna sova bort hela dagen så skönt var de. Men de behövs ibland för man får inte så mycke vila när man har en kille som vaknar sex varje morgon nästan:p
Men när vi vakna så gick vi ut och for i väg å ranta runt först på dollar och sen till Sofia där vi stanna en stund.
For sedan och handla mat. De vart att sitta ute och äta första gången på balkongen men de var lite små kallt när vi inte har sol där. Man var inte så hungrig så de vart en sallad.
Har nu träna ikväll och ligger ny duschad i sängen och myser med kisse<3
Bra slut på denna dag:)
Ha de gött!


Kommentarer
Frugan

Finaste lillkillen o finaste mamman <3 Love you!

2013-05-21 @ 22:17:00
URL: http://justbambi.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!