8 Maj

God morgon Onsdag!
Nu har de gått en vecka sen sist. Jag glömmer som bort de detta med skriva men antingen har jag inte haft tid eller så är jag för trött:p
Sen Valborg förra Onsdag så har jag hunnit jobba hela helgen men har hunnit träna och i Torsdags så var vi på Leklandet Där vi busa av oss och fika:)
Fredags så var vi på Svärfars grav för han hade fyllt år då och så blev de middag hos svärmor för sedan då jobba.
Så nu då i veckan så jobba jag Måndag och igår var jag ledig:) Har hunnit träna båda dagarna. Sen har fina Anna från jobbet varit hit en kväll och ätit hallon paj som Jocke gjort, gott var de! Och igår kväll så var vi och promenera.
Igår så var vi även på stan en sväng och Oliver fick sig en mjukisdress för presentkortet som var kvar och Jocke köpte nu sin kostym, Oj så fin han kommer bli! De känns helt sjukt att vi ska gifta oss!
Idag blir de jobb som gäller och direkt efter jobbet ska jag träna för sedan ikväll kommer min kära mamma hit<3 Mysigt! Synd bara att man jobbar på dagarna men jag är ledig i helgen så hinner umgås då.
Nä nu ska jag äta frukost ha en bra dag allihopa!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!