16/10

Knack knack
Jag är här:)
Jag har ingen stor lust till bloggande mer så får se hur länge jag ids ha bloggen.
På den senaste månaden så pluggar jag och också hunnit med och haft praktik. Den var bra och jag fick träffa härliga människor och fått en inblick inom handikapp. Jocke är i Lule och håller på med någon introdusion av lastbilkörkortet. Han har varit borta en vecka och förra veckan var han hemma på praktik och är nu borta så jag har varit ensam med både jobb och praktik att pussla ihop men tur jag har människor som ställer upp:) Men förra veckan var Oliver sjuk så då fick jag lugna dagar hemma och han är fortfarande lite hostig men det har gått bra. Så jag har som inte hunnit med något annat.
Så är de
Annars inget nytt vad jag kan komma på
Förutom att de börja närma sig stora dagen. Två månader kvar nu,Shit! Är så spännande, hur man ska få ihop allt å så men de blir nog bra till slut:) Längtar tok mycke att få träffa alla, Jag saknar alla som jag inte ha nära mig
De var allt för denna gång ha de bra och sköt om er
Kram



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!