Fredag den 13

Ja då var den första fredag den 13 för detta år..Sen är de bara två kvar :p
Jag har haft så mycke otur och nedgångar i mitt liv så jag tror inte på de där...
Mina hormoner har spökat och i går var de en riktigt deppar dag..De börja med att Fröknarna höll på flytta möbler halv sju på morgonen..eller var dom nu gjorde..Sedan kuta ungarna runt och skrek..Dom har aldrig börja så tidigt någon gång och levt om..Jag försökte banka i golvet men de är ju som inte så mycke till hjälp..Jag var så trött och ville sova..Så jag låg och grina..men efter en stund gick jag till datarummet packa upp bebismadrass, slog på jockes dator och slog på musik och la mig och sov..vart lite litet och ligga på madrassen så jag la mig till slut i soffan och där somna jag efter en lång stund och sov länge och skönt..Höll mig mig sedan i soffan hela dagen och kände inte mig på humör..Jag tände inte äns en lampa eller tvn..de var alldeles svart hemma..
Jag förstår inte varför jag mår så här för jag vill känna livsglädje och de borde jag göra..Ja har ju en litet mirakel i magen och borde vara lycklig..Och jag är lycklig också över våran lilla plutt..men ändå så olycklig i mig själv..
men de är väl att allt känns så tråkigt när man inte har något att göra om dagarna man är bara inne..
Jag vill känna mig glad och livsgnista..Fan också!
Men idag så tänkte jag faktiskt att nu borde fan ta mig ur soffan..så jag städa och diska och dona på..tänkte också komma ut och fara på "stan" en sväng men tror du inte jocke ha med sig bägge nycklar..Typiskt! Så de blev en inne dag för mig ändå=(
Hade man haft pengar så hade man kunna farit i väg under helgen och bara få komma här i från...ne men nu kan man ju inte de=(
Tänk att ett litet sms kan göra så mycke..När jag som bäst behöver de så kommer de, Tack älskade gumman<3
Jag saknar dig i massor!
Älskar dig <3

Kommentarer
Tove

Det är för att jag saknar och älskar dig! Det kommer alltid vara du och jag Tellan och det vet du oavsett hur mycket eller hur lite vi hinner höras av:)! <3 Jaa kände att det var dax att slita igång bloggen igen efter ett tags uppehåll vilket även det har varit skönt. puss

2012-01-20 @ 12:45:20
URL: http://tjoffsans.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!