Längtan<3

Idag har jag varit på studiebesök på bb där en barnmorska visa oss runt=)
Vi fick titta in och se hur de såg ut på bb och hur rummen kan se ut där jag kommer ligga..De är inte så jätte stort bb men de är lungt och skönt=)
Sen fick vi gå in till en förlossningssal och hon berätta då lite om vad som fanns för grejjer och lite om bedövning och så..
I början kände jag mig väldigt skrajj men efter hon pratat och peppa oss om att de gör allt på förlossningen att vi ska ha de bra som möjligt, så gick jag därifrån med ett leende på läpparna=)
Jag känner en otrolig längtan om att få komma dit och uppleva detta!
Tänk att kämpa för sen komma ut ett litet underverk..De måste vara fantastiskt!
Och tänk att hålla sitt lilla för allra första gången, de måste vara en kännsla=)

Tänk att de är 22 dagar kvar tills den är beräknad, de är helt otroligt !
Jag är inne i vecka 37 nu=)
Jag har lite värk då och då men de känns bara spännande=) Sen känner jag hur magen har sjunkit så de känns så bra=)..Hoppas den lilla inte tar allt för länge för att komma ut


Vi längtar tills du kommer <3

Kommentarer
Johanna

Så mysigt och du har verkligen inte heller långt kvar kanske får nästan samtidigt ju då vi är så nära varann med BF datum ;). Har du har nån ny bild på dig och magen då tänkte hur stor den nu är och hur den ser ut nu när den sjunkt när de inte är länge kvar?=)

2012-01-19 @ 21:00:33
URL: http://lillajohannaa.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!