7/9

God morgon!
Nu är de Fredag och en vecka har nu snart gått..Denna vecka har gått så fort! 
De har återstått av plugg plugg och åter plugg! Jag har massor med göra! Tur så fick jag låna bok i medicin =) Så jag och Bettan och en till tjej satt efter lektion och gjorde läxan som skulle varit in i Onsdags så de var skönt att få de bort gjort! Sen har jag suttit med massa frågor som vi ska ha på provet på Onsdag å de är skönt att jag gjort de så nu känns de mycke lättare och mindre och göra!
Sen har Jocke börja med praktik med grävare som han är utbildad till de är så skönt att han få något att göra! Och han är mycke gladare=) De är bara tre veckor till och börja med sen får han som om han får fortsätta,Hoppas!
Så nu är jag ensam igen om dagarna=) Lite trist är de å sen så vet jag inte hur jag ska göra med skolan för att nu när Jocke är borta hela dagarna kan jag inte gå..Jaja vi får se hur de blir men de löser sig!
Sen har jag hunnit med att jobba en kväll..Jag var nervös innan! Och sen ville inte riktigt i från Oliver..haha :p
Men de gick så bra! Man kom ihåg alla och dom flesta av pensionerna är kvar :p Och så länge sen var de ju inte att jag jobba :p Jag hade en jätte trevlig kväll! Med mig hade jag en inskolning och de var Jossan som varit mamma ledig i över ett år..haha..de var ganska kul att inskola henne, Att en som är mamma ledig inskolar en annan som varit mammaledig..haha! 
Och på Onsdag kväll så kom min Älskade pappa hit! Vi tog en lång promenad tillsammans=) De var så skönt att ha han här! Att kunna prata av sig lite! Och han hjälper mig så mycke just nu, så jag vet inte hur jag skulle ha gjort utan han!<3 Synd bara att han var tvungen för fara morgonen där på=( Alltid lika jobbigt när dom far!Jag har nog lite seperationsångest..Men de var skönt och få rå om han ett stund allafall!
Han och Brosan far till stugan i dag och jag hade så gärna vilja åka dit!! Men tyvärr så har man inte råd med de=(
Och sen jobbar jag ikväll! Skönt å jobba lite mer=)
Resten av helgen lär ju inte bli göra nått alls! Typ plugga!
Jag vill ha mina böcker!
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!