Onsdag 26/11

fan de är redan onsdag helt sjukt...jag håller inte reda på dagarna:p...
Jag sitter här å tar de lungt sitter å läser på aftonbladet de mesta är ä skvaller från kändisar å fixa dens look å sånt skit orka varför ska man se ut som dom?...men sen läser man sjuka saker som folk haft maskar i hjärnan å folk som över lever för som har fått saker i hjärnan när dom rammlat eller nå...snacka om att ha änglavakt!...å hur sjutton kan man hitta maskar å liknade saker i kroppen jag fattar inte...men en sak som jag läste om att de var en pappa som hade låst in
sina två döttrar å dom hade fött totalt nio barn men 7 av dom levde idag å dom hade varit gravida 19 gånger..detta var i london tror jag...dom sa att de var frtiz nummer två...men fyy fan...man upptäcker mer å mer om sånt...jag fattar inte att man kan göra så...de är äkligt å man blir så arg...världen håller fan på bli helt dum ihuvudet...tänk folk försvinner å de mesta är kvinnor...man hör JÄTTE mycke om våldäkter...folk mördas typ för de minsta lilla...man håller fången barn...å nu har man hört mycke om djur som far illa man blir så förbannad...ska man ta alla så blir alla fängelsen över fulla..vet inte vart vi ska stoppa alla..jag tycker alla sånna idioter ska ha ett skott i pannan...dom är ju helt sjuka dom blir aldrig frisk å specilet att dom inte ångrar de...döds starff ska man ha över allt å skjut dom jävlarna...eller stoppa dom plus terrorister på en öde ö å spräng bort skiten...så blir de mycke bättre..haha...vilka drastiska saker jag kommer med...hur fan ska man annars bli av med dom?:p...tänk jag som regera...haha...jag döda alla idioter...haha...för jag fattar inte hur människor beter sig...välrden är fan tokig!!!
nää fan undra om man ska hoppa i duschen å ta en lååååång dusch:p.....
fick veta idag att våran chef har sakt upp sig...vet inte om man får skriva sånt men jag skriver inte vad den heter så många vet nog inte vem de är så...men de var lite trist han orka inge mer...de kan jag förstå de jävligt jobbigt...jocke säger att de kommer en jätte bra som ny...tänker inte skriva vad han het....blir som orolig att jag inte får jobba nå mer när de blir ny chef men jocke tycker inte jag ska oroa mig...får hoppas de...
plugga teori sen då å kankse ta å städa åxå lite...
men så härligt med snöö måste jag säga=)
så här mycke snö har vi=)...står en fiin merca på gården..haha:p

Kommentarer
Julia

blir fan riktigt arg när jag hör att sånt händer ute i världen! helt jävla sjukt! Dom borde sprängas, precis som du säger

2008-11-27 @ 00:17:28
URL: http://kyssar.bloggagratis.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!