fredag 7/8

har inte idas skriva på någon dag..man har varit så trött!..plus att vi kom hem sent igår för vi satt hos jockes föräldrar å var dit med grejjer som vi skulle ha till smörgåstårtan :p...har inte hänt nå mycker alls..mer än på jobbet där man fått utskällning av en grinig gubbe från samhall..jag säger bara de gubbjävel..jaa så jäkla töntig..men jag behöll mitt lung..varför han var irriterad?..jo jag hade ställt bilen på gården backa in så att samhallbilen skulle komma in..hämta nå grejjer..så när jag på väg ut så kommer han frågar vet du vems bil de är?..joo sa jag de är nog jag...han svarar jaa du vet att jag kommer skrivar raport på de här ja om du inte flyttar bilen nu förstås..jag som bara jaha gör du de..å jag är på väg ut presic nu så..då var han bara tyst..serisöst att sånna gubbar orkar...jag vet att de inte är parkering där å vi ska lämna plats men när vi inte har så många parkeringar så är de inte så lätt..dessutom så hade han kommit förbi ändå..!gubbe fan!..å på morgonen hade jag läst mitt horoskop om att dagen kommer innehålla irritationsmoment..å de gjorde de!..sen höll jag på krocka två gånger...å de var inte mitt fel..kommer först ner för en backe så kommer de en korning de är höger regel å jag stannar så klart å släpper förbi en bil då som kom de var bara en..så börjar jag köra men då kommer en gubbjävel..japp ännu karl att denna dag att irritera sig över..haha..allafall kör bara rätt ut när jag som kört ut halva vägen..jag körde inte fort som tur var å ser han från sidan trodde han skulle stanna eftersom jag redan kört som ut men icke han titta bara rakt fram tittar aldrig mot höger..jag som bromas lite hårt..å de var JÄTTE nära att de skulle nudda..han tittar då till höger han bromsar ju mitt framför mig så där står vi mitt i vägen han bänglar å far iväg..man tittar ju för helvete åt alla håll även fast du har företräde man vet ju aldrig han kankse inte har sett dig..uch hatar sånt!..sen andra gången så ska jag kör ut från en utfart kollar jaa inga bilar börja köra ut ja men då kommer de ju en från trafikskolan kör bara rakt fram ja då fick ju bromsa där å den bara kör kollar typ inte alls..att folk inte ser...om man kör ut å man ser de man ökar ju inte fart å bara far rätt fram de kan ju för fan smäll..de var irriterandes dag igår

Idag så har min kära jocke fyllt år..grattis älskling!!..vi har varit hos jockes föräldrar å fira..ätit smörgåstårta och vanlig tårta gott!!..suttit där hela kvällen=)..har varit trevligt=)...har nu suttit å prata med tove på telen..prata gammla minnen å allt möjligt..saknar dig gumman som fan!..du måste komma snart!...så nu hade jag tänkt gå å lägg mig..är ganska trött..så jag ska sova läänge!!..
God natt på er !


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!