Twilight = Värdelös !

Denna twilight är ju så himmla populär just nu..å dom tycker den är så bra!..
på senaste tid så har de gjort så mycke vampyr filmer som man blir lite less..men droppen är nog denna film!
jag tycker ju om vampyr filmer så jag trodde denna filmer skulle vara bra...
när jag såg den första så tänkte jag bara vad fan vad är de så bra med den här?...igår såg jag den andra..å de finns bara ett ord och säga den..BORING!..hände ju fan ingenting!
de är ju bara massa kärlek..ja de kankse händer en spännande sak nån gång som varar i en minut..nå mer händer de inte..
visst kärleksfilmer är ju bra..men de är samma ältande scener hela tiden...
jag förstå inte att den kan vara så populär denna film?!...
dom som gillar denna film är dom som inte kan se skräckfilmer för dom blir så jäkla rädd och kan inte sova sen..
Mer fjantig film får man leta efter!!
jag är ledsen twilight fans..
när ni sitter och ser och tycker den är såå spännande så sitter jag å gäspar och stänger av skiten!

Twilight är den sämsta vampyr film genom tiderna!


ne tacka vet jag underworld!!..den är är grym!..där händer de grejjer!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!