7/1

Jag har mått svin kasst haft feber haft svårt å andas för jag är förkyld men jag är inte så förkyld...jag har som bara mest känt mig hängig inte orka göra nå å förbannat trött hela tiden skulle kunna sova i flera dagar...får hoppas de blir bättre...sen har jag haft otroligt ont i nacken å ryggen de är de som gjort att jag inte kunde andas så bra men jocke har försökt masera mig å de har funka sen har jag sovit med min varma riskudde runt nacken å de är skönt...jag känner mig som 80 åriga gammla agda med min rygg å nackvärk...jag vet inte rikigt vad jag ska göra..har ju fått hjälp med nacke fick nån salva som dom skrev ut men den funkar inte så bra..sen har jag varit inne för andning hitta inte heller nå fel eller dom har som mest kolla ytligt om man säger så...men de känns som om dom inte tar mig på alvar...jag vet inte vad jag ska göra..man ska inte behöva oroa sig hela tiden att man ska dö..för de jag gör när jag har svårt med andingen..känns som om att snart tar man sista andetaget...men man dör ju inte..men man vill inte gå runt å tänka på de jämt...jag är så fruktansvärt rädd för döden..bara tanken att bara sluta andas å sen bara ligga i jord gör mig rädd...jag hoppas jag faller ihop nån dag å så jag får åka in så kankse dom hittar nå...å jag vet jag är nojig men sån är jag jag släkar på min bror..haha..men man hör så mycke konstiga saker dom hittar i folk å att dom skickar hem folk å så dör dom på vägen hem..man blir fan rädd..så de klart man blir nojjig...jaja nu ska jag inte börja bli nojjig..haha...har inte gjort så mycke i veckan typ städa jag å karlarna..haha..sen idag så har jag varit på dollar köpt bland annat dammsugarpåse..vi har leta å leta..så hitta vi men tror du inte de var fel i allafall även fast de ska vara för våran..såå jävla sur..ska fara å byta så får dom fan hjälpa mig...ska de vara så jäkla svårt å hitta i denna stad..för vi köpte våra förra i på icamaxi i lule...men tyvärr har vi inte de..men att de ska vara så svårt att få tag i...!!
nej nu tog min hjärna slut på kom inte rikgit på vad jag ska skriva så ska hoppa i säng nu å hoppas jag inte sover så länge...
Och alla där ute sluta var så snygga :p..haha:p

Kommentarer
Helena

inge kul alls att va sjuk, sånt borde man inte kunna vara, men vi får krya på oss :) det var jättekul att både du och tove var uppe samtidigt så jag fick träffa er och fick fira nyår med mina gummor :)pussar o kramar / frugan

2009-01-07 @ 02:21:08
URL: http://justbambi.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!