Onsdag 29/7

jävla så jag sovit gott i natt..de vart en tidig kväll ändå..såg på en film som heter fired up..såå jävla kul film..haha..
sov till tolv idag..men vakna vid nio när klotski den Jäveln ringde..han visste att jag var ledig..jag svara så klart inte..så jag somna om igen..vakna vid tio, halv elva...men tänkte faan jag ä ju ledig nu ska jag fan somna..men sen vid tolv så orka jag inte sova bort hela dagen..så klev upp såg på tv..fanns absolut inget att se..så käka lite godis och låg och kolla på mina marlyn monroe tavlor..kul..haha..beslöt mig sen för väcka jocke..så vi drog ner på stan gick och kolla..köpte en bok..hör och häpna..som både jocke och jag vill läsa , sen köpte vi en ny skärbräda..de behövdes..gick och prata med nickes chef ,så kom nicke prata en massa å vänta tills han sluta så var vi å käka på laponia..helvete så gott de var..de var mycke ost..åå de är så gott!..vart och handla på komsum lite grann..vart hem å kolla hur nicke bodde..väldigt fint var de=)...så nu sitter jag här mätt och belåten..dom ville att jag skulle jobba ikväll..ringde typ tre minuter innan kvällspasset börja..fan jag hade ju inte fått i mig nå mat på hela dagen å så skulle vi ju ut å äta..så nää ides inte..men lite dåligt samvete har jag..!
vaa fan de har ju varit soligt och fint väder idag..kunde inte de varit i helgen!...blev sur!..nu får de fan börja snöa!sommarn är ju ändå slut på!
ikväll blir de som vanligt inget vettigt fisa i soffan..kankse läsa min bok som jag inte läst på ett tag..men vart la jag den nu igen..hmm!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!