23/6

vilken härlig dag de har varit=)...varmt och skönt..jag har varit ute med världens fränaste tant som älskar sport..haha..så har jag bara jobba till tolv...så mycke jävulst skönt..jag har jobba så mycke nu så de är bra och få de lite lungt några dagar...haha..men trött som fan har jag varit...hojja..skulle gå och lägga mig å sova en stund men tror du inte klotski den jäveln(en söt sådan) ringer och pratar med en..jaha ingen sömn där..han skulle få vara ledig på motorveckan där heela helgen till å med fredag..jippi!de ska bli såå kul=)..han som är rik nu den jäveln och bor hemma till å med..
Vi har ju ferie jobbar..tror dom går nian..jag fattar inte vad fan dom gör där..de är inge fel på dom..dom är jätte gulliga..men dom får ju inte göra nått...ge medcin eller ta bilen å fara själv..de kan ju inte vara kul å gå flera veckor å inte göra nått..dom blir som lite i vägen på något sätt..faan jag gick i åttan och nian så ränsa alla i rabbatterna..de var de tråkigaste som fan..uch vad man plåga sig igenom tre veckorna..jag fattar inte varför dom ska sommarjobba på hemtjänsten...sånt fick inte vi göra..men men de blir nog bra ändå...
Jag tänkte gå ut å sätta mig på ballkongen idag...men la mig i soffan i stället och sov..haha..kul å sova i de vackra vädret..men de var skit på tv å jag var så trött..sen har vi varit hos jockes kära faster och käkat grillat..oj så gott de var!..blev så himmla mätt..å vatten melon på de..men suttit prata i massor..har varit väldigt trevligt..go Eva och go Roffe...å hon är så himmla sööt lilla rägna..
Jag är så himmla trött så ögon orkar inte hålla upp sig mer...de är väl all mat..
Ska väl gå i säng..man har ju som kanppt sovit nått i helgen så :p

De värsta som finns är när människor ljuger..de värsta som finns är när folk sviker...de gör mig riktigt förbannad...jag kan ta saker bara man är ärlig mot mig...
Jag försöker allt jag kan med att vara där ställa upp och vara social...men när folk själv kan försöka anstränga sig blir jag förbannad...orka inte lägga ner energi!ids fan inte längre...de är inte så kostigt att jag blir arg när man jämt ska bli sviken..inte så konstigt att man mår som man gör när folk sviker än..
Men ork bry mig eller lägga ner energi på människor !
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!