8/6

de var nån dag sen jag skrev..hehe..men jag har haft en super bra helg=)...micke kom i lördags..å jag försökte byta bort min söndag..ringde alla vikarier som de stod att dom kunde jobba helg..men i helvete nån kunde jobba..så jääävla less..fan kan inte jobba helg skriv fan inte upp de då...gick upp på fika var lite små ledsen..men då så ringer berit en fråga hon kunde inte jobba delat men hon kunde ta min morgon..hurra !!..så tur så jag slapp kliva upp på morgonen allafall=)...så jag skynda mig hem sen för brosan kom tidigare än väntat...så gav han en stor kram...å så jag har längta efter min storebror<3....så vi drog å köpte pizza..å lena käka med oss åxå...sen såg vi fotbollen från en jävlig kass internet sida..för vi har inte 6 så man var ju tvungen..brosan å jocke var helt galen..haha..så jäkla kul..Svergie förlora ju..haha..drack en MASSA 3,5...kul å dricka sig onykter på tre halvor men vad ska man göra när de var en söndag..satt å sjöng en massa gammla godingar å bara tog de lungt...de var ju så jävla dött i lycksele..men tydligen så var de inte de när man läser på bloggar..men de är bara snor ungar som är ute..så de spelar ingen roll..hehe..men de är trist att de var så dåligt väder å dött i stan...igår jobba jag kväll o grupp 2 å de gick bara fint=)...bror for till skellefte till johanna å hälsa på..kändes lite jobbigt när han for=( ...de gick som himmla snabbt...han har ju så bråttom min bror..men han trodde jag skulle komma till lule på midsommar..men de får jag se med den saken...men sen ska jag fan komma till norge i höst när jag sluta jobba..jag måst!!

Idag är de fortsatt pissit väder...uuuuch..men de gör inget..jag är äntligen ledig har jobba en hel vecka..så den är så välkommen...nu tänkte jag göra mig nå fika..sen så ska man städa upp lite å vika lite tvätt..


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!