måndag 29/6

Gu så skönt de har varit att vara ledig idag..jag vakna vid halv tio..men då var de tyvärr inge sol=( ..gick ut vid elva , halv tolv...jag har legat å läst och min lilla kisse har lekt=)...men de var ändå ganska målningt...palla inte vara ute för länge de är så varmt..så jag gick in och diska och fixa till grillen som de var massa fimpar i..uch så de lukta..satt ut på ballkongen och läste..men hann inte inte länge för en lina ringde och sa att dom var här=)..så vi prata lite.var och handla lite mat och grillade..de var jätte kul och träffas jag och lina har inte träffats på evigheter..så de var trevligt..=)...nu har dom farit..och sitter dricker en kall cider..dom lämnade nämligen nån öl och cider..de var jätte snällt=)...träffas hennes pojkvän för första gången..suuper trevlig och gullig var han=)...nu HOPPAS jag verkligen att dom kommer på motorveckan de hade varit sååå kul=)...
har suttit och läst min bok ett tag..haha..jag bara läser..men den är såå bra=)..blir väl inte göra nå ikväll..är ganksa så trött men de är värmen som gör de..
See ya !!!

hihi..en gammal bild på mig och lina

Kommentarer
Lina

haha joo men ska försöka komma till motorveckan :P Kommer va skitnajs juh*!:) Krma gumman

2009-06-30 @ 11:42:27
URL: http://zlaina.devote.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!