16/3

har varit jäääävvligt trött idag ögonen har som inte hängt med..men tur att de varit så fruktansvärt efter lunch...de känns väldigt bra å vara med gammlingar...jag har som lite skräck för att bli gammal..men nu när man fått var runt å sen prata så känns bättre de är en del av livet...appropå att jag var trött i morse så var de för jag har sovit nå så jävligt dåligt..jag vakna med ett dån för jag fick andningsuppehåll jocke vart såå rädd så han la ramen om mig och då sen somna jag...nää uch..jag vet inte hur länge de ska behöva vara så här de är så fruktansvärt jobbigt...nu när man varit så trött när man sovit dåligt så har jag inte haft orken å plugga...men i morgon börja jag halv fem så då blir de å plugga..sköönt att jag får sova ut i morgon...men ska ställa klockan för jag ska ringa sjukgymnasten å dom jävlarna har bara tid mellan åtta å nio...fatta de inte..men som tur kan jag bra lägga igen öga sen..hehe...
Har inte så mycke mer å skriv...
just nu älskar jag denna låtar :   T.I feat justin timberlake - dead and gone
                                                           Florida - Right Round
                                                           Brandy - Right here

MIn lilla fuling<3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!