5/3

Har som haft många funderingar idag som varför katter inte blir flåttiga...jag menar människor kan se jävligt flottiga ut i håret...men katter får aldrig de dom slickar sig bra..men dom kankse blir rena av de slickande..mycke konstigt de..hehe..om de är någon som kan förklara de för mig så berätta gärna..jag vet jag kan få sjuka funderingar ibland..haha
De är mycke prat om victorias förlovning..de är kul att hon äntligen förlova sig...men sen bröllop om att staten ska betala vi skattebetalare nää då får de gå en gräns...just nu så betalar jag ingen skatt jag lever på skattebetalarna..jaa min egna skatte pengar..men nå fan vill jag att skatten hellre går till dom som har de svårt å inte har ekonomi än till ett jävla bröllop..å sen varför ska de vara så dyrt med bröllop bara för att hon prinssesa..jag mena vi är en stor finans kris många arbetslös varför då slösa mycke pengar på de..kankse daxa att tänka om lite..man får väl fan spara in lite...
sen om dom här bousarna dom tar ut..såg på uppdrag granskning igår..såå jävla arg man blir...å de är ju inte lite bonus på några kronor de kan röra sig om miljoner...hur fan kan man ha bonus när vi har kris med pengar..fattar dom fan inget bättre?..de är väl nu man skiter i dom..å dom har redan bra betalt...men dom rika blir mer rika tar från dom fattiga..man blir så jävla arg!!..att dom inte skämms att dom inte har någon skam i kroppen..vad med i tv å inte våga stå för vad dom säger å inte våga säga nå bara för att reporten har rätt...hur fan ska man kunna lite på folk om människor håller på så uch...
Nog med gnällande för idag..hehe..har fått gjort mer idag..vi tjejer har varit så dukiga skruva fast väggen på en sidan av huset å sen gjort färdigt i toan som vi ska få måla..wiiii..de är de jag velat göra hela tiden måla..å vi får göra vad vi vill såå kul så jag kom på att vi toa stolen är på den väggen ska vi göra ett stor fint träd i svart..sen på andra väggen ska vi göra ett stort älghuvud..fatta vad grymt!!...de bar synd att jag inte är kvar när dom kommer måla trädet å älgen för ska ju torka färgen å min sista dag är i morgon:( ..ska se till att jag får bild på de..hehe..
nu ikväll har jag fått go maten..lax..mmm..tänkte kankse hinna diskk får se om jag ids..haha..ikväll är den bästa kvällen..först se Svergies värsta bilförare som är de roligaste som finns..Gurkan grymmast !!..hehe..sen plus..älskar han på plus.."är de så" säger han jämt å de sista är då debatt..hihi..och de är fredag i morgon skööönt med helg..å älskling har börja äta nu ÄNTLIGEN!!...så då blir de extra myys i morgon...
den låt som jag bara älskar just nu är Brandy - Right Here
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!